Friday 20 July 2012

~HidUp yg BErcElaru~

~HidUp yg BErcElaru~

...bismillahirahmanirahim...

Assalamualaikum buat semua penghuni blog saya yg entah ape2 nie....
harap korang semua enjoy 4 ur today's life...(maaflah guna bahasa rojak buah ckit)huhu....


this is my first day to start blogger..xthu reti ke x... memang akan merapu la saya kt sini agaknya...huhu


xpe blog nie saya cipta khas untuk diri saya berceloteh seorang diri...:)


apa2 pon ini adalah permulaan untuk saya berceloteh dalam blog saya ni...


salam perkenalan, salam ta'aruf, salam ukhuwah krna Allah s.w.t...:)


teringin pulak nk kongsi satu ayat kalam Allah s.w.t ini:


" wahai manusia!sungguh kami tlah m'ciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan, kmudian kami jdikan kmu berbangsa-bangsa dn b'suku-suku
agar kmu saling mengenal...."
(al-Hujurat:13)

jom kita sama2 berkenalan...=)


don't judge someone from look its cover
.................

1 comment: