Sunday 16 September 2012

~my LoVE aFtEr ALLAH s.w.t & Rasul s.a.w~

Assalamualaikum...
buat kaki2 blogger...knpe mesti kaki blogger bukannya tangan2 blogger...sedangkan tangan yg menaip???
hehehe..fikir n cari la jwapan sendiri ye...saje je nk timbulkan persoalan...:)

Alhamdulillah kerana masih lagi kita dberi pluang untk nikmat iman nikmat islam nikmat kesihatan dan bayk lagi sampai xt'hitung kurniaan Allah pada kita...
TETAPI kesyukuran kita pada pencipta juga selaras dengan pemberianNYA..
tepuk dada tanyalah diri2 masing2..
saya xde jawapan nye....:)

~MY LOVE AFTER ALLAH & RASUL~
tiba2 terasa jatuh cinta akan statement kat atas nie...xthu kenape..tpi betol2 da jatuh cinta nie....
maybe time ni memang da t'lalu rindukan ~MY LOVE AFTER ALLAH & RASUL~
miss them so much......

i miss them so much from before this until forever.........rindu sngat2..rase nk lari je dari kampus ni nk p'g jumpa mereka....but aku ade matlamat yg lebih besar lagi nk settlekan kt sini...xpe aku yakin jika aku tolong agama Allah(walaupun xbyk)Allah akan tolong aku..bukan Allah tolong je tapi dia teguhkan lagi kedudukan aku...xpercaye????
tgok bukti dalam Al-qur'an surah muhammad ayat 7...cube baca hayati dan hadam...indah bukan??

to MY BELOVED "MY LOVE" AFTER ALLAH AND RASUL....
i believe that Allah is everywhere,that's why i pray to Allah to save and guide u on behalf of me....walaupun kita berjauhan...

i love u so much ALLAH,RASUL
and to my beloved MY LOVE...

~MY LOVE AFTER ALLAH & RASUL, is MY FAMILY~


sincerely from your daughter...


2 comments: